Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hvordan får dere den til å fungere????????? Jeg holder inne den "gummi"dingsen når jeg tar den inn i nesen, og så slipper jeg når jeg tar den ut av nesen igjen. Er det helt feil??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 lurt å holde det andre nesehullet tett mens du suger... har jeg erfart...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Men får du den til å fungere????????? Det kommer absolutt ingenting når jeg bruker den, til tross for at det er masse som burde komt ut... :-) :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Og du må passe på at det myke plastrøret (hvis du har den med blå ballong) kommer så langt opp i nesen som mulig før du slipper ut ballongen. Den må opp i problemområdet!
Lillegulli06+spire11<3 Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 For oss funka d faktisk mye bedre når vi tok av den gummi-delen.. Va så vanskelig å få vakum med den... Så no funka d som bare det:) lykke til!
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Gjør som eskimoene - sug ut snørra med kjeften. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå