enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hehe... sitter og koser meg med rødvin og gleder meg til jul )) Er litt sur for at Norge tapte finalen mot Russland men men...shit happens
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hehe. Jeg kan godt kose meg med et glass vin Men det blir heller sjelden. Har nesten ikke hatt lyst på det etter at jeg fikk barn og begynte å amme Synd med tap, men som du sier, shit happens :-P
M-N & sassy-susie Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 fikk min dose i går eg.. hehe... USJ.. så det SISTE eg tenke på idag e vin!!
Grigri m/3 gutter Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har hatt testribbe ikveld(så jeg vet at det blir bra resultat i jula), og drakk rødvin til. Bor i rødvinens hjemland og drikker ofte. Høres vel ut som en fyllik, emn det er jeg ikke. Syns også det var synd med finalen, men russland var jo best. Sølv er ikke å forakte heller. Planlegger nå julevasking og pynting og sying av duk og baking av julekaker. Bare en uke igjen! Skål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå