Smellt P. Tjukka Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er det ikke det ene så er det det andre man beskymrer seg for ;-) Snuppa på 3 uker sover og sover ! Er kanskje våken 4 timer i løpet av døgnet . Spiser godt og bæsjer masse ! Hvor mye sover deres babyer ?
smågodt prinsessa Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 når gutten min var nyfødt sov han nesten ingenting.. bare grein og grein.. så vær glad for at han sover og at du klarer å komme til hektene etter fødsel og graviditet!! mange nyfødte sover masse masse!! er nok ingenting å bekymre seg for... skulle ønske min sov litt mer jeg da:)
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Min lille sov veldig mye da han var nyfødt (er nå 3.mnd). Våknet av seg selv når han var sulten eller hadde våt bleie. Vekte han ikke for å gi han mat, men han la godt på seg for det. Våknet bare en gang for natta for å få mat, å det har virkelig lønnet seg nå, fordi nå sover han fra kl.ni til kl.ni da han var mindre la vi han ca kl.23 å så fikk han mat ca.kl.05 å da sov han til 08-09. så det er ikke noe å bekymre seg for, så lenge hun spiser godt, og våkner av seg selv så har hun det bare fint
Smellt P. Tjukka Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Takk for svar ;-) Vi kan nemmelig ikke huske at største barnet sov så mye ...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 min gutt på 4 uker sover nesten hele tiden, våken max 4-5 timer i døgnet tilsammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå