M&K+Påsan <3 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Holder liksom på å lage album i julegave. 5 stk. Fredag hadde jeg siste "runde" med å få fremkalt di siste bildene. Men på enkelte bilder er det blitt mindre, å mangler litt av bildet. Å noen mangler halve hode.. Skjer faktisk dette av og til når di skal fremkalles?! Et tatt med mobben det da.
M&K+Påsan <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. desember 2007 Forresten er det noen som er tatt med mobilen, å noen med kamera, der halve hue er vekk !! "/
Carnivale Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Nei, det skal ikke skje. Gå tilbake til butikken med bildene og klag!
M&K+Påsan <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tror jeg klikker .. Rekker jo aldri dette før jul
camilla^ Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Slikt kan skje om rullen med papir som bildene blir fremkaldt på har kommet skjevt. Skjedd to gnager her også, men fått nye kjapt igjen. Ikke så rart det skjer uhell om dagen, det er litt mer å gjøre enn vanlig i disse tider.
M&K+Påsan <3 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Men innmari irriterende .. Huff ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå