Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Han er 10 mnd og enkelte dager blir det bare tull. Ikke vil han ha grøt, ikke brød, ikke middag. det han nesten alltid takker ja til er kesam med frukt og mme på flaske............. Noen dager spiser han masse da. Han får fortsatt melk en gang på natta og jeg syns det er vanskelig å kutte dene de dagene han har spist lite, men jeg er jo også klar over at melk på natta kan ødelegge matlyst på dagen!!! Flere med unger som kan være litt vrange i matveien i perioder? Hva gjør dere med det?
Elisabeth&Kevin Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Kevin styre åså mye med den maten for tia, det e så æ klare ikkje å nekte han mat på natta, da han spiser så lite på dagen. Æ vet heller ikkje ka æ skal gjøre med det.Han e 8 mnd.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har det på samme måte, tror det er ganske vanlig... Er jo sånn med oss og, ikke alle dager vi er like sulten/det er like godt med mat. De dagene det er verst prøver jeg å vente litt lenger mellom måltidene, slik at han skal bli skikkelg sulten før jeg tilbyr noe. Så er det viktig å tilby drikke ofte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå