stjernene mine** Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hvilke vaskemiddel/skyllemiddel bruker vi til å vaske babyklærne med egentlig? Vil jo ikke at lille snuppa skal få allergier og kløe..
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Vi bruker neutral og kommer til å fortsette med det, men Blenda sensitiv er ikke dårlig det heller ) Man skal ikke bruke skyllemiddel på babytøy, har jeg hørt.
Erisa* Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har brukt omo til nå, men kommer til å prøve nøytral sitt vaskemiddel når jeg er tom for omo. Bruker nøytral sin tøymykner. Vet ikke om det har så veldig mye å si, men jeg liker i alle fall ikke veldig sterkt parfymerte skyllemiddel på babyklærne. Men det er ikke slik at jeg kaster det jeg har igjen av vaskemiddel for å bruke "riktig" merke:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Bruker også OMO nå, men skal bytte ut med Blenda Sensitive vaskemiddel, samt tøymykner (takler ikke stive klær uten tøymykner) når de jeg har er tomme....
ehtaner84 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 greit nok at man kansje burde bruke vaskemidler med mindre parfyme og greier, men hvorfor gjøre barna allergiske?? babyene må jo vende seg til alt, de har jo aldri hvert borti noe..... min tante har vært hyper hysterisk for absolutt alt når det gjelder barna sine. hun holdt dem unna alt som kunne ha en allergisk reaksjon, PÅ ANDRE. nå er barna hennes 22 og 12 år og får allergiske reaksjoner på det meste. de har vært hos legen x antall ganger for å ta allergi tester, men de er ikke allergiske mot noe som helst. ikke pollen engang. men fordi de aldri har fått vende seg til vanlige ting som melk, citrus, mel, vaskepulver, skyllemiddel, etc.etc. så får de allrgiske reaksjoner av det. greit, man skal være påpasselig, men det fins en grense. jeg bruker vanlig vaskemiddel og skyllemiddel med ikke alt for sterk lukt, fordi jeg vil hun skal lukte "baby". man finner fort nok ut hva babyene tåler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå