Gå til innhold

Noen her som jobber meget aktivt enda?


Leirha

Anbefalte innlegg

jer har vært litt dårlig og vært sykemeldt endel i nivember.

Men nå er jeg helt fin og jobber og står i som bare juling.

Jobber som frisør og vi har jo høysesong nå, med langåpent og nattåpent og søndagsåpent.

Kjenner jeg er glad for at jeg kan ta denne siste innspurten, og det roer seg ned i januar så går jeg jo ut i permisjon.

Håper virkelig å få gå i jobb så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbe innen kriminalomsorgen. Var faktisk på fengselbesøk i går med stor mage. Det gikk så fint så. Mange koselige komentarer fra insatte.. :-) Men tror jeg holder meg på kontoret frem til permisjonen nå. Er så heldig at jeg får tilrettelagt jobben etter egne behov. Har fått bekkenløsning så tar det rolig. Har ikke hatt en eneste sykedag i svangerskapet!! Føler meg frisk, men litt trøttere enn vanlig.. Håper jeg holder ut januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg jobber så mye at mannen min er rasende på meg. Har en datter på knappe 16 mnd og er 33 + 2 gravid. Reiser mye i jobben og det må jeg innrømme sliter litt. Spesielt hvis jeg har dårlig tid på flyplasser kjenner jeg at det ikke er bra. Får voldsomme kynnere når jeg går. Puhhhh kjenner det skal bli veldig godt med juleferie nå. Skal ha fri hele romjulen. Kunne forsåvidt godt tenke meg å være ihvertfall 20% sykemeldt, men man vil jo gjerne gjøre så godt man kan. Har alltid irritert meg på gravide som bruker tilstanden sin som en unnskyldning for å være "syke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er aktiv sykemeldt jeg. men er ikke mere jeg ønsker en og få jobbe savner og gå på jobb hele vakter men klarer det ikke med bekkenløsning og en liten gutt på 9 månder i tillegg.

er ikke så lett og stå og gå på jobb hele dagen jobber nemlig på pizzabakeren og ikke akkurat så gode gulv og stå på mur gulv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang må da jeg også få lov til å være "syk" mener jeg ;o) Jeg har ikke hatt en fraværsdag i hele år... Er sliten og lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er også frisør:) har jobbet fult til nå, begynner med 50% etter juleferien,vet godt hvordan du ha det,er veldig slitsomt til tider med lange arb dager og mye ståing.. fikk beskjed av legen å jobbe halvt så det ikke blir for tidlig fødsel, jeg lot legen bestemme og nå trenger jeg bare jobbe 50%,selv om jeg har vært skikkelig bra form siden dag1 så trenger man å slappe av litt,ikke bare tenke på alle andre,du vet jo hvordan det er i yrket vårt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100%. Lurer t.o.m å jobbe litt inn i den første permisjonsuka, for jeg holder på med noe så gøy på jobben for tida.

Men får se det an - er sikkert litt eplekjekk nå:-) blir nok tungt nok de neste ukene fram mot perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn fra Januarklubben, jeg ettersom jeg regner med å gå over i februar ;o)

 

Jobber fremdeles meget aktivt. Holder på med et prosjekt, og det går bare utover meg selv hvis det ikke blir ferdig før jeg går ut i permisjon. Derfor har det nok blitt 100-130% jobb fra november og fram til nå. Men nå ser det ut til at jeg kommer i mål innen permisjonen starter neste uke. Jippi!

 

Heldigvis er jeg i kjempeform fremdeles, så det har gått bra å jobbe. Tror faktisk jeg hadde blitt mer sliten av å jobbe mindre og være mindre aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...