Mamman til AM&JS Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Herregud..går det ann å være så teit...vi har alltid betalt bidraget til sønnen til mannen min..og denne mnd sender hun mannen min en sms og lurer på om bidraget er i rute?? Hallo...manko på penger eller?? Nei..du, denne mnd gadd vi rett og slett ikke å betale..hadde nok annet å bruke penger på...(hvor fjern går det ann å bli)... Nei hun får skaffe seg en jobb i en alder av 40 år og kanskje få muligheten til å få en bra julelønn en mnd hun også...vi jobber for penga våre..Ååå den meldinga irriterte meg..
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 kanskje hun ikke har penger og trenger dem sårt.
Mamman til AM&JS Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Jo men hallo...det er jo ikke vi som utbetaler bidraget...det er det jo NAV som gjør..og dem har vel sine faste datoer på slikt dem som alt annet...så hun får dem nok før jul...og uansett..det er jo ikke vårt problem..det burde hun såfall da ha tenkt på før...
FrøkenSprøken Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Kanskje hun burde ha tenkt på at det er jul litt tidligere? Går an å sette av 200 kr i mnd. Da har man litt ekstra til jul. Det har de aller fleste råd til. (Ja, har vært lenemor med OS som eneste inntekt selv, og klarte fint å sette av 500 kr i mnd. I tillegg til at jeg kjørte opp. Det går hvis man tenker økonomisk!) Uansett, det er ikke deres problem, og det er utidig å legge det fram på den måten. ("Er dere i tide med biddraget?") Som om dere ikke bruker å være det.
Mamman til AM&JS Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg ble kjempe provosert av den meldinga..men men...ikke så mye som skal til for å provosere meg om dagen..hehe..
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Men da synes jeg du skal skrive det til henne. Ikke gidd irriter deg over slikt:) Og til hun andre som skriver at hun klarte spare 500 i mnd er jo det kjempeflott, men desverre har ikke alle mulighet til det. Bare slik at du er klar over det,
nasse nøffen Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 hvis dere ikke betaler vil ikke hun få pengene.. ikke hvis hun ikke får bidragforskudd... er d sånn at dere ikke betaler vil d bli en sak av d , før hun får pengene sine ( barnets) been there,,,,
Mamman til AM&JS Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2007 Mannen min har skrevet tilbake til henne..men han skriver alltid "snille" meldinger..hehe...men han "grein" litt på nesa han også..når den tikka inn på tlf.. Og ja, jeg vet at det ikke alltid er like lett å spare..og at mange ikke har muligheten til det...og vet at denne mamman dette gjelder ikke har den muligheten..og det hadde ikke jeg heller hatt uten jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå