Vesle mor Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Og hjelper det.. har gått greit ned i vekt.. med riktig kosthold og trening.. men vil stramme opp litt mer på magen...
♥2 små gull♥ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er stamkunde der, det blir man etter 20 behandlinger. Da koster det 900 for 5 ganger eller 3200 for 20 ganger. Til sommer og jul har hun tilbud, da får du 5 ganger ekstra, dvs. 25 ganger for 3200 kr. Men før du har blitt stamkunde tror jeg prisen er det dobbelte, men tror også det varierer fra sted til sted. Det beste er å ringe det kontoret som er nærmest deg og spørre om pris. Prøvetime er gratis og uforpliktende.
♥2 små gull♥ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 http://www.bailine.no/web/index.php?action=showText&page=57
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ble litt nyskjerrig jeg også. Har noen problemområder som er vanskelig å slanke bort. Har du blitt mye stammere? Fungerer det? Kan vel ikke tas når enn er gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå