Gå til innhold

sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde sex 7 uker etter fødsel, og følte at det ikke var like trangt som før...men ikke mye da!

fler som har opplevd dette?

håper det går seg til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gå seg til det. Men det kan skje endringer der nede som ikke blir som før...

 

Jeg har ikke hatt sex etter fødselen ennå.... Ikke er kroppen klar for det ( ikke ferdig med renselsen ennå), ikke har jeg lyst og ikke har jeg tid.

Er alle i full gang igjen eller?

( Har heller ikke vært på 6 ukers kontroll med meg selv ennå...... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex 6 uker etter fødselen, og jeg syntes også at jeg ikke var like trang som før.. Men lysten er IKKE på topp enda, men det er vel muligens fordi jeg ammer...(???)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexen er grei, verre med lysta.... det frister ikke med hopp og sprett og spring etter full dag, og ordne opp i huset etter at mannen kommer hjem.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex første gang etter fødselen ca etter 6 uker. Da føltes det ikke som før, følte meg vid og slapp. Nå er det 3 mnder siden fødselen og jeg er minst like trang som før. Syns selv det føles trangere, men kan hende jeg føler det slik for jeg er ganske tørre og sår... Selv om vi bruker glidekrem. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føltes ikke helt som før nei.. mannen min sa det kjentes likt ut der inne, men jeg føler jeg er tørr , og hadde litt vondt på ene siden der inne...

men det blir nok bedre etter hvert!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...