Gå til innhold

Når fikk dere el etter lap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg hadde lap i midten av november..de fant ut at den høyre egglederen min var litt tett,så de skylte den fin igjen:)

jeg fikk mensen akkurat 14 dager etter det,som forventet..men nå leiter jeg etter el med cb el tester...får ikke posetive tester..og jeg pleier å få det..er på dag 19 i syklusen min nå..har en syklus på 32 dager..i følge babyverden har jeg el i dag,men har enda ikke fått posetive tester..bare lurer på om dere har merket at el har kommet før eller senere?mensen kom alle fall som normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Jeg fikk også mensen akkurat to uker etter lap.Det var ikke som forventet for jeg har bare fått mensen av meg selv tre ganger på tolv år. Ble veldig glad som du sikkert skjønner :)

Jeg fikk to positive tester med en ukes mellomrom. Den første fikk jeg akkurat 14 dager etter mensen. Derfor stoler jeg ikke helt på disse testene om man har pco el etter en lap. Jeg anbefaler på det sterkeste at du begynner å tempe deg. Jeg har gjordt det to sykluser nå.. og har på den måten funnet ut at jeg har en syklus på nøyaktig 40 dager. Jeg fører alle tempene mine inn på en side som heter www.fertilityfriend.com. Det er utrolig så lett du lærer å kjenne kroppen din ved hjelp av den siden!

Lykke til !!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...