Mogop fikk augustgutt Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Super Nova. Den anbefales av profesjonelle lydfolk i alle fall
amazone76 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Vi har en fra philips, husker ikke hva mere den heter, men er kjempe fornøyd med den! Har en en fra Topcom til minstemann, og den må du IKKE kjøpe, er veldig misfornøyd me den gitt
*Magic* Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er i alle fall veldig fornøyd med Super Nova sin:)
camilla^ Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Super Nova Vision eller hva den heter er jeg veldig fornøyd med. Har en barn som lager mye lyder og prater i søvne er det veldig kjekt. Da ser en om de sover eller det faktisk er noe. Mine barn har også roet seg lettere om kvelden når jeg har satt den på, og sier at jeg ser de mens de sover fra stua. (hadde lagt den igjen på hytta, men måtte hente den for de ville jo ikke legge seg en stund her) Tror min far har lånt den også, da han skulle ordne på noe på taket og måtte se på noe inne.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå