mathilde 1 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Lurer på hvilken stol vi skal kjøpe. De er jo dyre stoler. Fant en Reflex småtroll, som baby shop selger, er det noen som har noen erfaringer med denne stolen. den var på tilbud, et mye billigere alt. Men lurer på om billig er like bra...
FrkForsiktig Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det finnes bare en Tripp Trapp stol, og det er den originale som heter Tripp Trapp. Alle disse andre kopiene heter allslags mulig annet. Den originale er den dyreste, men likevel ikke så mye dyrere enn de andre, men den er absolutt den beste. Jeg jobber i barnhage, og har prøvd ut en del ulike stoler, og jeg sverger til Tripp Trapp stolen. De andre fungerer greit en stund, men etterhvert merker man at de er ikke optimale...desverre! Jeg ville brukt noen kroner ekstra og kjøpt en skikkelig når jeg først var i gang, den skal jo vare i mange år fremover, og den vokser faktisk med barnet
mathilde 1 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Det er sant! Var bare en mye hyggeligere pris på baby shop, 699, på tilbud for reflex sin... å i år er ikke økonomien den beste, tar på økonomisk med student i huset;-)
mayaya Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 TT fra stokke er på tilbud nå til 999 på barnas hus. Kanskje dere kan ønske tilskudd til den i julegave?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Vi har Reflex Småtroll og er veldig godt fornøyd. Fin stol som jenta vår sikkert har glede av i mange år ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå