Tommage♀♂ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har dere en sum dere bruker? Er dere på forhånd blitt enige med de andre foreldrene, eller bryr dere dere ikke om hva andre gir? Jeg er alltid redd for å gi for lite... Nå som frøkna er 2 år og begynner å gå i selskaper til sine små venner må jeg vite sånnt! =)
Solskinnsdag Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Når stesønnen min på 7 år handler til klassekameratene/vennene i gaten, så bruker han +- 100 kr. pr. gave. Det er vertfall veldig vanlig i hans omgangskrets. :-)
bente69;) Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Max 100 kroner her. Prøver å kjøpe noe som barnet har glede av, kjøper ikke bare noe. Vi har ikke avtalt noe, men etter 2 selskap så jeg at det "lå på" ca 100 lappen. Det er først nå etter snuppa fylte 3 år at det kommer barnebursdags innvitasjoner.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ga for nærmere 200 kr når sønnen vår på 3 år var i bursag hos en i bhg. men vet ikke hva som er vanlig. Synes ikke enn får så mye for 100 lappen. Men det blir jo fort dyrt hvis enn skal gi 200 kr hver gang. Blir nok mange burdager etterhvert.
storemei Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Her som jeg bor er det vanlig å gi gave til ca 50 kroner, både til barnehagebarn og i småskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå