mathilde 1 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Lurer på hvilken stol vi skal kjøpe. De er jo dyre stoler. Fant en Reflex småtroll, som baby shop selger, er det noen som har noen erfaringer med denne stolen. den var på tilbud, et mye billigere alt. Men lurer på om billig er like bra...
Mogop fikk augustgutt Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det finnes bare en tripp-trapp stol, og det er Stokke sin (registrert varemerke) jeg mener at dette er den beste.
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 den originale tripp-trappen fra stokke, begge unga har den her, kjempefornøyd :-) (også er den på tilbud på babyshop nå også)
mayaya Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Tripp Trapp, det er den fra Stokke det. Og den er verdt penga.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Det finnes kun en Tripp-trapp stol! ;-) Stokk Tripp-trapp... hehe Men du har mange forskjellige spisestoler til barn...Den til Reflex er sikkert helt grei, men jeg sverger til Stokke sin... Vi fikk Babydan sin stol til jul for to år siden, men jeg har bestemt meg for å sette den til farmoren og heller kjøpe en turkis Stokke-stol!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Vi har stokke sin.. Er utrolig fornøyd! Ellers har min niese kiddo (kjøtp på skeidar tror jeg), hun er 6år og bruker den enda.. Så de er fornøyd med den..
*Anonymus Maximalus* Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Det finnes bare en tripp-trapp og det er stokke sin.. Men av den typen barnestoler er det jo mange.. Selv har jeg stokke sin både til minsten og til største på 5. Stokke sin kan jo brukes i alle aldre, og vi voksne kan bruke den hvis den er stillt inn til oss.. Men hva er ditt behov?? Tror nok alle er i like bra kvalitet, så du må jo kjøpe en som passer det behovet du har for en sånn stol:) Lykke til med valg av stol i allefall:)
ifie Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Snuppen min har arva tripp-trapp-stolen jeg brukte da jeg var liten! Eller liten og liten.. jeg brukte den til jeg flytta hjemmefra! Vi er veldig fornøyde, både lille snupp og jeg
Go`mamma`n... Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Stokke sin. Litt dyr, ja. Men den er verdt hver krone, og den har du en evighet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå