velsignet med to Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Sønnen vår gulpa eller spydde så spruten sto i morges. Det slo opp av munnen hans som en fontene, og landa en halv til en meter lengre bort. Er dette vanlig??? Har ikke opplevd det før med han, og har heller ikke hørt om andre som har gjort det. Han virket fin ellers, smilte og bablet som vanlig, ikke feber eller noe. Ikke lukta det spesielt strengt av det som kom opp heller...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hvor gammel er han? Jenta mi gjorde også det ved noen anledninger fram til hun var ett par mnd. Hun kunne ligge og sove og plutselig spydde hun skikkelig så spruten stod... Var litt ekkelt når det skjedde, men hun brydde seg ikke og sov like godt videre mens jeg skiftet. Husker spesielt en episode fra i sommer. Det var skikkelig varmt og snuppa var 6 uker omtrent. Jeg og mamma gikk til byen, og plutselig stod det en fontene ut av babyen som lå og sov i vogna.. Mamma fikk totalt angst, og rev ungen opp. Men gikk bra da.. Måtte bare stoppe og skifte på ungen fra topp til tå (hadde vel kun body på seg), og det luktet surt av vogna til jeg fikk vasket trekket inni den, da hun spydde rett i vogna.. hehe.. Men nå har hun sluttet helt med det heldigvis.
velsignet med to Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Han blir 10 uker nå på onsdag. Har siden han var 3-4 uker gulpet mye, men aldri så mye som det var i dag.
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 min lille gutt gjorde også dette endel ganger i den alderen. Har heldigvis gått over nå. Er ikke noe farlig. Husker en gang, da måtte jeg vaske sengekanten, dyna, bamsen og alt av sengetøyet. Han spydde utrolig mye. En annen gang lå han på armen min å spydde over den motsatte skuldra mi!!!! Spurte helsesøstra om det, og hun sa at det var helt normalt så lenge det ikke skjedde etter hvert måltid
Krokka og prinsessa Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Snuppa gjør det også av og til. Gjerne når hun har spist mye. Hun virker frisk ellers, så jeg bekymrer meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå