Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 ) hva har dere event. kjøpt ? tell me, tell me!!
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 lysestaker til svigermor askebøtte til svigerfar nintendospill og morgenkåpe til guttungen rosendahl skåler og glass til søsteren min laken, duk, brikker og lys til svigermor nr. 2 genser og askebøtte til faren min cd og ett englekor i porselen til moren min bukser til nevøene mine parfyme til niesen min skogstad fleecejakke til den andre niesen duk og telysestaker til svigerinnen min lekeorgel til datteren til svigerinnen Beckham parfyme til svogeren min skjerf til ei gammeltante bestilt blomster til bestemoren til mannen min sjokolade, strømper, strømbebukse og en engel til mormoren min. gave til mannen kan jeg ikke si for han sitter her sammen med meg...hehe og det var vel det hele tror jeg.... også skal jeg strø noen vinflasker rundt omkring:))
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 damask sengesett til svigers fortokalender av kevin til svigers harry potter boka til niesa mi one tree hill dvd til niesa mi prison break dvd til stesøstera til sambo scrapbook startkit til mamma blad abonnemnet til pappa dessertbok til søs og mannen kokebok til broren min + gavekort
Tråle i Trøbbel Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ansiktskrem og hjemmelagd smykke til mamma Ullgenser og verktøy til pappa ulltrøye til min bror verktøykasse til min søster hjemmlagd smykke til tante Scrapbook kit til kusine porselensskål og sjokolade til venninne Og ingen av gavene har kostet over 300:-) ponyville lekesett til snuppa Thomas toget lekesett til poden
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Skipakke, bok til sønn (2 år) Varmeflaske i bamse, bok, leke til Babybjørn vippestol til sønn (3 mnd) Kjøpt gave til oss fra gutta: koppholder til søskenvogna Abonnement på Morgenbladet til en bror itrip (fmsender) for ipod til annen bror Mobiltelefon til mor (spleis) Grandpas traktortruse (moods of norway) til far Ullundertøy til farmor Fotoalendere og barnehegebilde til alle besteforeldre og oldemor Janus krinkelull joggedress til fadderbarn (6 år) Radiostyrt helikopter til fadderbarn (7 år) Bukse, genser og lego til nevø (6 år) Bukse, to bodyer og Eliasfilmen til niese (2 år) Gruffaloboka til en tremenning av barna vi har god kontakt med (2 år) Platespiller til svigers (spleis) Bøker til svigerinne (Heie Mamma) og mann (Far på ferde) Gaver til de øvrige to søstrene til mannen (22 og 24 år) mangler (mannens ansvar) Blir sikkert ei flaske vin, en hjemmelaga ripsgele, litt godis og sånt til noen og. Mannen gjenstår...ønsker seg Die Hard samledvd (puh), trenger et bord til hobbyrommet sitt... Ville gi bilder av gutta våre forstørret på lerret, men fant ikke tid til fotografering og organisering av det, dessverre. (Får bli neste år/bursta). TRENGER TIPS til noe koselig, personlig, men nyttig. Hater tullete gaver som ikke brukes/trengs. Vi har gjensidig kuttet ut alle venninner, venner og deres barn. Jeg og en bror har kuttet ut hverandre og gir bare til hverandres barn. Veldig fornøyd med det. Blir så sykt masse gaver...
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 salt- og peparsett til mamma m/mann skrubbekrem og skrubbehanske til "besta" frå gullet mitt duker til å ha tallerkener på til svigerinna mi og broderen danseteppe (el. hva det heiter) til barnet til ei venninne CD til mammas mann frå gullet mitt genser til pappa vin og cognac til besteforeldra mine duk, lys og fat til å sette lyset på til fars samboar legosett til tantebarna mine genser til eit fadderbarn leikekjøkken og lego til tulla mi
lenej :o) Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 kasseroller og kjøkkenverktøy til mamma å pappa. bokserie på 11 bøker + ordbok til lillesøster. brodert bilde og 9 kjøkkenmagneter til storesøster. istid 1 og 2 på dvd og ei bok til min nevø tigerdrakt, morgenkåpe og en lekebil til min andre nevø. (vår gudsønn, som har 1årsdag 1 juledag, så han får bunadsølv da). det var min familie. så gubben sin.. håndklær med navn til svigers. lysestaker, og seigemanner til svigerbror. + veggklokke til han fra mini med bilde av mini på, for han er gudfar. håndklær og vaskekluter til svigersøster og svigerbror nr 1. håndklær og vaskekluter til svigersøster og svigerbror nr 2. black design boller, 2stk til svigersøster og svigerbror nr 2. + et innrammet bilde av mini fra han, til go-tante og go-onkel. tre på rad-drikkespill til svigerbror har laget smykkesett, med ørepynt til mine 2 nieser på 16 år begge to. adidas ryggsekk og drikkeflaske til nevø, 14 år. ulvangsokker til nevø, 15 år. ullsokker til nevø, 12 år. håndklær med navn til nevø + dama 20 og 21 år. håndkle med navn, + toalettmappe med navn til nevø/gudsønn, 13 år. genser til nevø/gudsønn, 7 år. det var svigerfamilien... så utenom.. ryggsekk med navn på til guddatter, 3 år ryggsekk med navn til guddatter, 4 år. leke-dumper (merkeleke som han har ønsket seg) til gudsønn, 6 år. hånklesett til jobbvenn til gubben. grytekluter og likørglass til vennepar. strikket duker til gammeltante. nissefigurer til gamle gudforeldrene til gubben.. mini gir 2008 kalendre med bilde til alle tanter og onkler og gudforeldre. så gir han: hemmelig gave til mammas dib-venninne's gutt. morgenkåpe til mamma's bestevenninnes lille jente, hans kommende fru. barnekokebok til hans to søskenbarn. ja.. eg trur det var alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå