Gå til innhold

så kom "tanta", over i 2pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

så går jeg inn i 2pp. fikk mensen igår.

hadde sist mens 07.11, like etter ppille slutt. Merket EL med EL slim rundt 03.12, så nå er vel kroppen min i gang....

Så nå er det bare å satse på mye kos i romjulen og rundt nyttårsaften ;) Og håpe på at syklusen blir stabil framover!

Flere som er i samme situasjon som meg, med nesten lik syklus? Hyggelig følge noen i lignende situasjon :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. mensen sist gang 11,nov. skulle hadd mensen nå 9.des, men den kom ikke før fredag 14.des. Så nu e æ på rett vei igjen... spennandes!

SMERTELIGE MENSEN!

Skrevet

vi får bare ta tiden til hjelp og kose masse med mannen i romjulen ;)

Prøver å tenke positivt: i romjulen har vi tid og ork/energi til mye kos. Vi slapper av og har mulighet til å være masse sammen.. så større sjanse ...kanskje?!

får bare håpe at vi på nyåret, begge to, kan teste positivt :)

Skrevet

over på 2.pp for oss oxo.fikk TR igår som avtalt.

de e bra atte de e masse fri i jula slik vi kan kose osso masse i høyet:)hihih..

neste gang hun har avtale so er eg på gran canaria so satser på atte den ikkje kommer.

Skrevet

gleder meg til jul :) Til fri og masse energi og ikke minst tid sammen med kjæresten!!! vi ser så altfor lite til hverandre nå i ukene før jul - kun på kvelden etter mine lange jobbdager, men da er vi begge så trøtte og senga kaller.

jeg vet at min mest fruktbare periode vil være fra ca.tredje juledag og fram til nyttår, så vi får bare "stå på" i disse dager- passer jo utmerket!!!

noen andre prøvere med tips til hvordan "forberede seg" best mulig til et evt. svangerskap? hvordan kanskje øke sjansene?

hørt om Sink til han og grapefruitjuice og hostesaft til meg... men noen som har erfaringer/tro på dette?

andre gode råd? Og kanskje fler med en lignende syklus?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...