Gå til innhold

stoler dere på Ul ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har fått vite feil kjønn?????og som faktisk følte at det var feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan aldri stole 100% på kjønn ved UL. Dette er jeg sikker på at jordmødrene sier også. De kan bare tillate seg å antyde hva de TROR det er!

Særlig med jenter kan det være vanseklig å si noe sikkert. Gutter er, naturlig nok, litt lettere:-)

Skrevet

Man kan da vel stole 100% på UL i enkelte tilfeller...

Da vi var på UL, i uke 20, sa legen med det samme at her er en liten gutt, ikke noe tvil. Vi kan tydelig se tissetassen på bildet også, bare se, det ligger på profilen min!!

Men klart, det er hos gutter det er lettest å se, for når man først har sett "utstyret" er det jo liten tvil...

Skrevet

Eksempel: en kollega fikk beskjed om jente - ut kom en gutt:-)

Skrevet

Ja, der ser man...

Jeg er glad vi har fått beskjed om gutt, og at vi selv har sett med det blotte øye, hehe....

Skrevet

ei jeg kjenner fikk beskjed om at det var jente 100% sikkert!! Ut kom en gutt... Jeg har fått beskjed om jente 3 ganger nå, så jeg føler meg ganske trygg, selv om jeg er klar over at det KAN være gutt.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Nei, tør ikke stole 100 % på at det er gutt selv om jordmor sa det på ul i uke 19. Samme jordmora sa nemlig feil til en venninne av meg - TO ganger...bomma på begge kjønnene. Jaja....gutt eller jente, gullet er uansett velkomment!

Skrevet

nå 2007 så er det ikke ofte de tar feil, hos oss sa hun sannsynligvis jente, jeg sa jeg ville vite d, hun da sa hun at de ikke sier noe vist de ikke er 100%, men jeg ville vite hva hun kanskje så, men vi måtte ikke handle rosa sa hun i tillfelle, så jeg bestille privat UL noen uker etter for jeg skulle vite va vi fikk;) han holdt på til han visste 110% han sa også jente;) og ut kom jenta;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...