Gå til innhold

¤Minni&lillesøster¤Fødeklar?! - er du her snuppa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo :o) Er en liten tur innom, men satt å surfet litt på de innleggene som var i bånn. Derfor har jeg ikke sett deg før nå :o)

Har du hatt det rolig idag? Så deg her i ett tiden også :o)

Vi har vært på adventkaffe hos en nabo, masse barn og mye liv. Veldig koselig :o)

Lillesøster trives i magen, her har det vært mye liv i helgen. Deilig :o)

Skrevet

Rolig og rolig....snuppa har vært syk.....i bedre form idag, men får en skikkelig hostekule hvis hun leker litt. Så hun skal være hjemme fra bhg'n imorgen.

Så deilig å være på besøk da :o)

Godt å høre at det er liv i magen ;o)

Imorgen blir det shopping av resten av julegavene, nå skal jeg bli ferdig en gang for alle! Nå skal jula nytes sakte!

Skrevet

Høres ut som en god plan vennen: Nyte julen sakte :o)

Jeg skal nyte den i full fart mot 2008. Også skal jeg sove godt om natten!!!

I går la vi nyttårsaften planer. Hvorfor ikke, orker ikke å bare kjede oss hjemme fordi vi venter på bedre tider. Tror ikke fødselen starter fordi jeg tar det rolig. Nå er det ikke så mange som tror vi kommer da. Men da har hvertfall jeg noe å glede meg til :o)

Så leit at lillemor er syk da. Blir ikke akkurat lange netter med god søvn av sykdom. Skulle besøke noen venner på Kolbotn i morgen, men det er avlyst pga to syke barn og mamma med brystbetennelse. Sykdom vet jammen ikke sin besøkelsestid!!! Nå rett før jul!!!

Håper du finner det du er på jakt etter. Vet du noe mer om onsdag? Send meg en sms, for jeg logger av nå. Er bare nyskjerrig jeg, mener ikke å mase :o)

Kos deg med resten av 3 adventssøndagskvelden :o)

Klem...

Skrevet

Har da sendt deg sms angående onsdag :o)

Skrevet

Har du kun 7 dager igjen din heldiggris ;o) jeg kan snart kalle meg høygravid jeg ...jippi...hehe :o) Når kan man kalle seg fødeklar forresten?

Skrevet

Fødeklar når man har 20 dager igjen. Aner ikke hvor tallene kommer fra...

Skrevet

Hvordan er det med snuppa idag? Håper det er litt effekt av medisinene.

Satt faktiskt å tenkte på deg - og at dere skal på UL imorgen. Skal du spørre om gutt jente da??

Skrevet

Det var leit å høre...til imorgen håper jeg hun er bedre. Ialle fall så har du en piggere jente på julaften :o) ...om hun ikke har fanget noe annet da... Krysser fingrene for at alle holder seg friske. God hygiene er alfa omega nå!!!

Nå skal jeg ut å kjøpe barnerom lampe, og sengehest. Skal flytte inne miniMinni på rommet sitt i helgen. Gleder meg så til å pusle og gjøre klart. For nå kan jeg pusle og gjøre klart til lillesøster også. miniMinni sitt opp, og lillesøsters ned...

Jeg har vært på akupunktur idag. Så håper på valuta for de 1500 kr jeg har betalt til nå.

Send meg en sms ang i morgen :o)

God klem fra...

Skrevet

Ja, en piggere jente til julaften satser vi på :o) Vi ser jo at formen er bedre når medisinen virker. Tror nok at denne natta blir en deilig natt for alle 3, alle 4 mener jeg ;o) Ja, fikk streng beskjed om god hygiene. Så nå deler vi ikke på noe her, og vasker hendene våre godt.

Ikke sant det er morro med sånn småshopping? ;o) Gleder meg til romjula/nyåret for da blir det shopping her også.

Så spennende med akupunktur da :o) Hvor mange ganger har du vært nå, og hvor mange ganger har du igjen?

Skal holde deg oppdatert imorgen, evt så stikker vi innom en tur slik vi snakket om.

Hvordan gikk treffet igår forresten? Skikkelig leit at jeg gikk glipp av det :o(

Skrevet

Jasså, du er her fortsatt??? ;o) trodde du var på føden jeg nå??

Skrevet

Det er bare å venne seg til min nye nick som jeg får om 20 minutter... Minni& Lillesøster¤Overtid!!!! Det kan jo du alt om...

Skrevet

Huff, kan jeg kreve en UL om en ukes tid? Er så bekymret for at dette skal bære galt hen.

Skrevet

Det ville jeg gjort! Jeg skal til ny kontroll om 2 uker på sykehuset....så krev din rett!

Skrevet

Jeg tror det vil sette seg igang på deg av seg selv om 2-3 dager.....så fortsett å gå i trapper snuppa ;o)

Skrevet

Håper du har rett :o)

Men ettersom jeg ble satt igang sist så har jeg ikke helt troen på at kroppen skal finne ut av dette på egenhånd. Men jeg håper på å bli positiv overrasket. Navlesnoren virker enda, for nå har babyen fått hikke, overdose av polkagriser. Merker at hun hikker når jeg har fått i meg stooore doser med sukker. Skjer ganske ofte i disse tider.

JM min er på jobb i natt, så jeg har lyst å snakke med henne om en ny UL til uken. Men ettersom det er god aktivitet her nå, så skal jeg ta enda en dag og håpe på det beste... Nå skal jeg dra med meg sofa grisen min inn i senga... God natt vennen! Håper dere er bedre alle sammen :o)

PS har dere evt noen planer for helgen, tenker på leking med jentene våre?

Skrevet

Der ble det overtid på deg ja! Jeg har troen på at du føder snart!!!

Eneste planene er for imorgen, lørdag. Gubben fyller 35 år :o) Skal feire litt her hjemme. Har ingen planer for søndag, ikke jeg i alle fall! Så hvis du har dagen åpen er vi klare :o) Vi vil gjerne komme på leking. Har kjøpt en liten ting til prinsessa i magen din forresten. Den er så søt!

Jeg skal på ekstra kontroll fredag 11.januar kl 11, fikk brev i posten idag. Godt å bli tatt alvorlig!

Skrevet

Hilse og gratulerer til den kommende tobarns pappaen da fra oss her i Rygge :o)

Jeg synes det er koselig at du har troen på meg og snarlig fødsel. Det er det ingen andre som har. Men det er veldig koselig å få meldinger ol på tlf :o) Koselig at det er mange som sender oss gode tanker.

Dere er hjertelig velkommen på søndag - hvis jeg ikke avlyser i siste liten da. Tipper du tilgir meg for det! Godt å ha noen planer :o) Også litt besøk for jentenes del også. Gi meg et vink på når det skulle passe, så prøver vi å tilpasse med litt sovetid - den er oftest fra 1-3. Så dere må gjerne komme før, for da utsetter vi sovingen bare til en liten hvil på ettermiddagen. Se hva som passer for dere :o)

miniMinni har endelig fått utfoldet seg kunsterisk og har malt masse de siste dagene. Riktignok ikke med fingrene - huff hun kunne jo risikert å bli sølete - fnis :o)

Så godt at du har fått brev ang kontroll :o)

Tror min jm er på nattevakt nå, så lurer på om jeg skal ringe å snakke litt med henne - mestringsplan for den neste uken. Skal ikke på ktr før 3 januar....leeeenge til!

Jeg binger nå, men ser etter svar neste gang jeg logger på/eller sms. Håper dere får en fin natt :o)

Klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...