Gå til innhold

KRANGLESIDEN EL ANONYMSIDEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er flere innlegg signert med anonym på kranglesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi alle er så snille på skravlesiden så de kan ikke gå inn her å være "slemme". Kan jo hende noen ikke liker en lenger da.

Skrevet

har ikke denne tråden nettopp vært? lenger nede??

Skrevet

sier DU anonym/anonaim som kaller deg selv ANONYM i nicket ditt og som heller ikke har profil eller noe??? tror ikke du var rette rompa som feis her da...

Skrevet

ingen andre som har Anonym/anonaim, så jeg skiller meg ut!

Skrevet

Ja, det er sant, best å være så FALSK som mulig! Er det slik at man ellers ikke tørr å vise sin sanne jeg så lang det lar seg gjør da...

Skrevet

Ehm, ditt nick er ikke så spesielt annerledes fra oss som signerer med anonym.

Litt av et navn du hadde fått deg forresten. Setter virkelig ord på hvem du er, hvor gammel du er, hvor du bor o.l.

Er du stolt nå Anonym/Anonaim?

Kanskje du skal få deg et annet nick, for du heter det samme som jeg signerer med.

Skrevet

Til HI: Det smalt fra rette kjeften!

Skrevet

"Ehm, ditt nick er ikke så spesielt annerledes fra oss som signerer med anonym."

Annerledes nok til at hun får en identitet her inne, i motsetning til hva du og kompisene dine gjør. Og det er vel noe av poenget her.

"Litt av et navn du hadde fått deg forresten. Setter virkelig ord på hvem du er, hvor gammel du er, hvor du bor o.l. "

Er det det som er meningen, da?

Skrevet

Jeg lurer virkelig på hva mitt nick sier om hvem jeg er, hvor gammel jeg er, hvor jeg er i fra, utdannelse etc.

Det sier faktisk ingenting, og det er ikke meninga heller. Jeg har ingen interesse av å brette ut min personlige sfære på internett.

Det nicket mitt derimot gjør, er å gi innlegget mitt en signatur. Det er Voyeur som "mener" dette. Anonyme har en tendens til å bare bråke med sine mange utropstegn og stygge verbalbruk, for å så forsvinne.

Skrevet

det er så underholdende å lese innleggene her:)

folk er langt galere enn jeg trodde, nesten skremmende hvor mange desperadod som lusker rundt på linkene her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...