Gå til innhold

stemmer ringtesten på dere som vet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte ikke forrige gang iallefall.

Vet ikke hva det blir denne gangen, men testen sider gutt, så får bare vente å se da:)

Skrevet

Stemte første gangen! Fikk gutt :)

Denne gangen sa testen jente hver eneste gang, men det ser ut som jeg skal få en liten go'gutt denne gangen også! Så tror nok den testen der er ganske tilfeldig :)

Skrevet

Stemte ikke på meg..

Ringtesten viste gutt, men i magen ligger det ei lita jente :o)

Skrevet

Stemte ikke på meg.... ringen viste jente, jeg fikk en gutt....

Skrevet

Stemmer på meg, men jeg hører forskjellig om hva som er gutt og jente... Jeg har alltid hørt at sirkel er jente og frem og tilbake er gutt, på meg går den frem og tilbake og jeg venter gutt :)

Skrevet

Stemte ikke.Men det er artig tidsfordriv i ventetiden.

Og intet annet dessverre.

Skrevet

Stemte med meg, og venninne mi som nett har født.

Og det har stemt med mamma og de av tantene min jeg veit har tatt den.

Men har hørt folk den ikke stemmer med også.

Skrevet

Det stemte på meg sist i alle fall. Den sa gutt og det ble det. Har spurt pendelen min denne gangen og den gir meg svar på jente+ at mama har sjekka med ringtesten på meg og den sier jente den også. Får vite det sikkert i begynnelsen av mai=o), men pendelen min pleier å gi meg riktig svar!

Skrevet

Venninna mi tok ringtesten på meg, over håndleddet før jeg ble gravid. Da skulle jeg få jente-gutt-jente-jente tror jeg.. husker iallefall de to første. Men nå venter jeg gutt gitt. Etter vi var på ultralyd og jeg visste det ble gutt, såtok jeg ringtesten over magen, og da skulle det visst bli en gutt :)

Skrevet

Stemte med nr. 1, men ikke denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...