EnUndreneMor Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 har fulgt historien din oxo har jeg vært borte noen dager, hvordan går det med deg og hvordan gikk det her om dagen?? blir du å levere papirer i morgen?
EnUndreneMor Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. desember 2007 dytter litt i håp om svar:D
Pærefrø Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 Hei Er her nå.... jeg vet egentlig ikke hva som skjer.... På fredag var han ikke hjemme før halv fem, med den unnskyldninga om at jo han hadde kommet opp etter endt skift, da hadde kollegaen hans lagt å spydd og han hjalp da han som var igjen med resten av bussene. Lørdag var vi på julebord. søndag var han hjemme litt over to med unnskyldning om at han måtte ta et oppgjør som MÅTTE leveres den kvelden, for han hadde tatt ut rapporten på torsdag. I går var han hjemme halv tre med unnskyldning om at han måtte taue igang en kollega med bilen.... Hvilken unnskyldning som kommer i kveld vet jeg ikke, men har mine tvil om at han kommer hjem halv to som egentlig er avtalen. Jeg vet heller ikke om jeg kan tro på de her unnskyldningene hans.... i dag har jeg ikke prata med han, for jeg er rimelig irritert på han. Og nå er han reist på jobb. Om jeg leverer papirene vet jeg ikke enda....er fryktelig i tvil... Nå skal han snart ha fri en uke, så jeg må nesten bare se da tror jeg.... må vel sikkert ha meg en liten prat med han også. Om dette her skal fortsette.... Jeg sliter fyktelig. Det er fryktelig vanskelig å bare bryte opp etter mange år.... Så nå venter jeg egentlig i spenning på om jeg får noen sms hos han i dag.... Dette er ikke noe jeg unner noen å gå gjennom.... Men som jeg har sagt tidligere, så ville han at vi skulle prøve en gang til, men nå har han snart brukt opp sjansene sine. Om det blir brudd(endelig brudd) så venter jeg nok til over nyttår....føler ikke helt for å gjøre det i jula...men nå er det ikke lenge igjen, så får vi se da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå