Gå til innhold

erfaringer med det Ellos baby bilsetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke bil selv, men trenger et sete til ulrik når baestefar skal kjøre osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kan du ikke bruke det samme setet da? det gjorde vi. det er jo så lett å bytte.

Skrevet

Jeg vil anbefale å heller gå for de mest kjente setene... Kjøp heller et Britax eller Maxi Cosi på tilbud... Du har ikke babysete etter førstemann?

Skrevet

Hva er forskjellen på setene egentlig? Er det ene noe dårligere enn det andre?

Skrevet

Det er det man ikke vet... Jeg er litt skeptisk til ting som blir solgt på nettet, og de setene som er mest populære er de man egentlig bør gå etter... Maxi Cosi, Recaro og Britax er de setene som har kommet best ut i test... Om du finner en test med det setet og ser hvordan det har kommet ut, så kan du jo se ann...

Skrevet

beklager:) jeg trodde du mente et ekstra sete . så ikke at du hadde skrevet at dere ikke har bil. utstyrsbutikkene har ofte tilbud på rømerstol til 999. og den har vært best i test også:)

Skrevet

Ville kjøpt Maxi Cosi setet. Vi har det, og er storfornøyd! Snuppa sitter i det enda, hun er 8 mnd. nå, og er helt normalt stor, vertfall ikke en liten jente, og hun har god plass i det enda. Lånte et Britax sete da hun var 6 mnd. og det satt hun kjempetrangt i, det var veldig knølete og trangt og fælt, hun var missfornøyd hver gang vi var ute og kjørte. Er nok et helt supert sete sikkerhetsmessig sett, men det er også Maxi Cosi sitt. Forhandleren her sa til oss da vi kjøpte vårt at det var samme hvilket vi valgte, fordi begge to var testvinnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...