Juicy med spirer! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er i 2pp, men er nå på dag 54 i syklusen og venter på TR etter 3 negative tester! Noen flere som er i samme båt? Lyst på en skravletråd... )
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg gjør!!! På dag 48 i dag og 3 neg tester.. Tror jeg begynte å spotte i går da for første gang i mitt liv.. Så ikke vet jeg hva det betyr.. Men kanskje jeg får mensen før dag 50 kanskje.. Greit nok å ikke være gravid da, men da kan no vel TR komme... Tror jeg har skikkelige hormonforstyrrelser denne mnd ( Har du noen symptomer da eller er du helt sikker på at det ikke klaffet denne mnd?
Juicy med spirer! Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2007 Har ingen symptomer og er sikker på at det ikke klaffet denne mnd. Har vært en periode med lite sex for å si det sånn Nå skal jeg ringe til en fotsoneterapeut for å høre om de kan hjelpe meg der... Har også bestillt legetime, men den fikk jeg jo ikke før uti januar :s Hvor lenge har dere vært prøvere?
blirjegsnartmamma Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg venter i disse dager, men vi har akkurat begynt å prøve, så tviler på at vi hadde så mye flaks..
*Drømmer Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Venter også TR... Dag 30, her.. Så den kan jo komme enda.. Men har vondt i ryggen, og er såå trøtt.. Håper det skjer noe der inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå