Gå til innhold

eggløsning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende!! Masse lykke til!!!

 

Eggløsningen min har vært så nå er det bare å vente å se... Vi har ikke gått sånn veldig inn for å prøve, men prøvde litt ekstra rundt eggløsning ;)

Det blir nr 3, så vi får se når han/hun dukker opp. Hadde jo vært verdens beste julegave....

 

LYKKE TIL OG STÅ PÅ!! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår tredje også:-)

Vi har ikke stressa så mye med å bli gravid vi heller, men denne mnd har vi prøvd eggløsningstesten for moro skyld! Artig å se om det funker. Nå gleder vi oss til nyttårsaften, håper på IKM og positiv test den dagen. Fin måte å starte det nye året på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

DEt var litt artig, kom over ditt innlegg.

El-testen slo ut i går her også, Så i går i dag og i morgen skal visst være bra dager. Er så spent, har prøvd nesten et år. Det blir vår første i såfall.Enig med at det blir fint start på nyåret.....

Håper virkelig virkelig det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette blir min 3 og:)

testet positiv natt til i går:)så dette er jo veldig spennende da..men jeg er såååå trøtt og gretten,.,huff liker d ikke...håper d går snart over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å dø av spenning! Puppene mine verker veldig etter eggløsning! Kanksje det er et tegn:-) Magen er også oppblåst! Jeg håper virkelig på positiv test:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...