Gå til innhold

Jæren anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Er 28, bor på Klepp og venter nr.2. Har en gutt på 6 år fra før og venter ei lita jente ca.16 juni.

Er det flere fra Jæren her inne?

Det er så lite aktivitet på BIM treff sidene. Nå er det jo litt tidlig, også er det jo travelt i julen men det hadde vært artig med et BIM treff uti januar kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på Bryne:-D men hører egentlig til på klepp, holder på å bygge hus der. Er 24 og venter nr 1 i mars!

Skrevet

hei

Bor på Nærbø og venter nr 1 i april/mai, er 25 år:)Det kommer mest sansynlig ei lita jente :)

Skrevet

Åh- hvor bygger dere?

Vi bor på Kleppevarden, rett over Loen =)

Skrevet

Heisann, og gratulere ;o)

Jeg hadde en dårlig eksamen igår (tar nettstudie på BI) og trøstet meg med å kjøpe en liten kjole... Det hjalp =)

Skrevet

Hei!

Er fra Klepp, men bor nå på Kverneland. Er 26 år og venter nr.2 med termin 3.juni. Har en gutt fra før som blir 3 i januar.

Skrevet

Er ikke langt fra deg da, tomta ligger ved rådhuset sånn ca:-)

Skrevet

Hei.

Jeg bor på Bryne, nærmer meg styggfort de 30, og venter vår første 4. juli..

Skrevet

=)

Hvor gammel er nummer 1?

Vet du kjønn?

Har som sagt en gutt på seks som egentlig hadde veldig lyst på en lillebror... Men nå har han begynt å konkludere med at "Det er jo jenter også som spiller ishockey og fotball" ;o)

Skrevet

Åh- ved Bøkeveien?

Vi bygde et av de rekkehusene der... Hadde bare bodd der litt mer enn et halvt år da vi kom over denne tomta.

Men det er kjempekoselige naboer der =)

Masse småbarn...

Skrevet

Ja er i bøkeveien, omtrent nærmeste nabo til de rekkehusene:-) Er vokst opp i den gata jeg så gleder meg til å flytte tilbake.

Skrevet

Stilig... Ikke at Klepp er stort, men det var jo litt artig allikevel =)

Det er jo en veldig grei plass å bo, kort vei til både Loen og Shopping ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...