Gå til innhold

Omgangssyke i huset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla vår spydde rett over middagen min i dag, da ble jeg plutselig mett på koteletter gitt. Etter det har det bare fortsatt til hun ikke hadde noe igjen å kaste opp. Håper hun får sovet litt nå mellom slagene også. Hun er så lita så hun klarer ikke si i fra helt når hun må spy. Men vi merket det jo fordi hun begynte å ynke seg ekstra mye og holdt hånda foran munnen. Er vel bare et tidsspørsmål før nestemann får det. Storebror var i fin form da han la seg, men han er heldigvis så stor at han klarer ihvertfall å si i fra at han må gulpe før det skjer.

Dette er noe av det verste jeg vet. Kan heller ta ei uke med rennende nese og hoste i stedet for å være kvalm og kaste opp. Ville bare få ut min lille frustrasjon i kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her...kunne gått 2 uker med hoste og forkjølelse for å slippe det der..

huff..

GOD BEDRING RASKT!!!!!

Skrevet

Takk for det :-)

Skrevet

Åhhh... du får absolutt min medfølelse. Vi hadde denne runden for litt over to uker siden. Først var det jenta vår som ble syk. Hun kastet opp i et par dager. Hun var dog kjempeflink og løp til do eller ei bøtte når hun kjente det kom. Eneste på natta kom det nok litt for brått. Da havnet det i senga :o(

Stakkar, det er fælt når de små blir syke.

Vi foreldrene fikk i tillegg samme farangen.... samtidig..... Det var ikke stas. Kan nesten ikke huske jeg har vært så syk, på denne måten, før.... usj...

Håper flest mulig i familien din slipper unna da.... men du blir kanskje ikke overrasket om dere ikke gjør det..?

God bedring, og lykke til.... ;o)

Skrevet

Vak hendene ofte

Hold noe forran nese og munn hvis du må tørke oppkast

Legg dolokket ned når du drar opp i doen

Kjøp reisesyketabeletter....de sier det hjelper!

God bedring!:)

Skrevet

Hele familien her hadde omgangssyke sist helg... føler med dere! Det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...