ღhælgelainnღ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Vesla vår spydde rett over middagen min i dag, da ble jeg plutselig mett på koteletter gitt. Etter det har det bare fortsatt til hun ikke hadde noe igjen å kaste opp. Håper hun får sovet litt nå mellom slagene også. Hun er så lita så hun klarer ikke si i fra helt når hun må spy. Men vi merket det jo fordi hun begynte å ynke seg ekstra mye og holdt hånda foran munnen. Er vel bare et tidsspørsmål før nestemann får det. Storebror var i fin form da han la seg, men han er heldigvis så stor at han klarer ihvertfall å si i fra at han må gulpe før det skjer. Dette er noe av det verste jeg vet. Kan heller ta ei uke med rennende nese og hoste i stedet for å være kvalm og kaste opp. Ville bare få ut min lille frustrasjon i kveld.
☆Anonymia☆ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 samme her...kunne gått 2 uker med hoste og forkjølelse for å slippe det der.. huff.. GOD BEDRING RASKT!!!!!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Åhhh... du får absolutt min medfølelse. Vi hadde denne runden for litt over to uker siden. Først var det jenta vår som ble syk. Hun kastet opp i et par dager. Hun var dog kjempeflink og løp til do eller ei bøtte når hun kjente det kom. Eneste på natta kom det nok litt for brått. Da havnet det i senga ( Stakkar, det er fælt når de små blir syke. Vi foreldrene fikk i tillegg samme farangen.... samtidig..... Det var ikke stas. Kan nesten ikke huske jeg har vært så syk, på denne måten, før.... usj... Håper flest mulig i familien din slipper unna da.... men du blir kanskje ikke overrasket om dere ikke gjør det..? God bedring, og lykke til.... ;o)
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Vak hendene ofte Hold noe forran nese og munn hvis du må tørke oppkast Legg dolokket ned når du drar opp i doen Kjøp reisesyketabeletter....de sier det hjelper! God bedring!
Minesmå:)+en til! Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Hele familien her hadde omgangssyke sist helg... føler med dere! Det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå