Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har selv problemer med lysten, noe som er frustrerende for min tilkommende. Er gravid i siste mnd og har ikke hatt lyst siden jeg ble gravid, stort sett. Føyer meg av og til i sympati - flere? Har mer enn engang tenkt at det hadde vært fint om han fant seg ei elskerinne så jeg slapp! Tror til og med jeg virkelig mener det i stunder. Har til og med kjøpt "super-hot-sex" av tracy cox i julegave, for å gi ham litt dasslektyre å være opptatt av den studen. :-D Hører gjerne fra flere som er i samme båt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 hei, føler med deg... det er en og en halv måned siden jeg fødte og ejg hadde det likt som deg siste delen av svangerskapet. var så tungt å høre at mange av de andre damene som gikk gravide hadde økt sexlyst og koste seg flere ganger i uka, når jeg selv ikke ville tenke tanken en gang. gikk hele tida og lovde kjæresten at etter fødselen, da skulle alt bli som normalt igjen, men jeg har enda ikke funnet lysten. vi har sex ganske ofte nå, jeg prøver å late som at jeg har lyst, i håp om at det faktisk skal gi meg lyst! -men det hjelper visst ikke:-P at lysten enda ikke har komemt tilbake for min del er nok hvordan kroppen min er blitt etter svangerskapet sin skyld, og også at minstemann ikke alltid vil gi oss alenetid;P noe som hjalp med til å ville ha sex den siste måneden av svangerskapet var tanken på at det kan sette i gang fødselen:P -det var forresten sånn fødselen min starta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå