Nemi:) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Noen fler som skal teste denne uka som er veeeldig utålmodige? Klarer snart ikke ente lenger og jeg skal teste onsdag 19.12.
Skatt i magen :) Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 jeg skal teste 19.12... men vet ikke helt om jeg tørr.. hehe.. har testet seinest idag med billig test, men den viste negativt... så kommer ikke mensen så venter jeg nok til torsdag eller fredag tenker jeg.. men kan godt være at jeg bruker en billig test, har en CB digital som jeg vil spare litt
Nemi:) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Haha jeg har testa noen dager selv allerede jeg å.. Men har såpass mye symptomer at jeg ikke tror på de så tidlig.. MÅ bare være noe.. hehe.. Evig optimist!! Blir ordentlig spennende å se om det klaffer for oss da!!Prøvd lenge?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Ikm 23.12 her, men har testet i dag. Så klart negativ, men jeg har også mange symptomer, og vet jo at jeg har testet alt for tidlig;-D
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg klarer nok ikke holde meg lenger enn til onsdag før jeg tester... IKM 21,men... Er jeg ikke gravid,begynner jeg å bli syk hvertfall!!!!!!!!! I dag er jeg skikkelig "skrall".... Lykke til,jenter!
Nemi:) Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg føler det likt, at hvis jeg ikke er gravid nå så må jeg til legen for jeg er IKKE i form om dagen.. Kanskje det er sommerfuglene i magen?hehe..
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Og skulle det IKKE være det,så er jeg helt klart på vei inn i et innbillt svangerskap,hehe Uten tvil!!
Høstspire 2011 Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Jeg testa negativt lørdag, med IKM rundt 15. Skal teste på onsdag eller fredag, alt etter hvor lenge jeg klarer å holde meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå