Gå til innhold

Dårlig tegn om barnet hikker mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten hver dag nu i en uke har nurket hikket. Det er sirka en gang pr dag. Vet ikke om det er mye eller lite.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tutta mi og gjør d... tror du d kan være noe galt?? hmmm

Skrevet

Min bebis hikker også ca. en gang om dagen. Har ikke tenkt på at det er noe dårlig tegn! Merker det godt hvis jeg drikker veldig kaldt vann f. eks. Synes faktisk det er litt hyggelig, jeg ;)

Skrevet

Her hikker babyen tre-fire-fem ganger om dagen i ca fem minutter hver gang. Jordmor sier at det bare er bra, og da trener babyen opp lungene sine.

Jordmor sa til meg at babyen svelger forstervann, og når den hikker tømmer den ut forstervannet igjen.. Ikke noe verre enn det.. :-)

Skrevet

En gang for dagen er da ikke ofte? Eller? Min baby hikker ihvertfall fem ganger pr dag tror jeg..Er støtt og stadig det.. Og jeg har også bare hørt at det er et godt tegn, så tror neppe det er noen fare :)

Skrevet

Hikking er bra! Det styrker mellomgulvet til babyen og gjør den klar til å regulere temperaturen selv:)

Vi må huske at vi hikker om vi går fra varm til kald fort vi også... Babyen er nok kanskje mer rustet for livet utenfor livmoren om den hikker mye??

Skrevet

Jeg registrerer at han hikker ca 3ganger pr dag.

Husker at forrige mann også hikket mye,men det er abslutt ingeting i veien med den karen.

Skrevet

Min førstemann hikket masse, mange ganger om dagen. Jeg var på sykehuset og de skulle sjekke hjertelyden, da var det en periode at det var hikkingen som slo inn i stedet, så da måtte vi bare vente litt.

Dette er absolutt ikke farlig....

Skrevet

Flott å høre:) Tusen takk for svar:) da kan jeg bare kose meg og le litt, for det er jo litt søtt når ho gjør det:)

Skrevet

dette er helt ufarlig, min vesle hikker minst engang om dagen.

en gang hikket hun et døgn i strekk, da ble jeg litt urolig og tenkte at hun kanskje var kvelt av navlesrengen, da gikke jeg til føden. etter undersøkelsen fante de ingen ting galt og de forklarte at dette var helt normalt og ufarlig for barnet.

Nå synes jeg at det er koselig å kjenne at hun hikker:)

Skrevet

Daglig hikking her også. Tror det er sunt og normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...