Gå til innhold

Hårfargingsfiasko..syteinlegg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo tiden man skal piffe seg litt opp slik at man ser fin ut i jula. jeg gjorde innkjøp av ny hårfarge og gledet meg til å se litt friskere ut.Jeg har jo hørt om at pigment forandringer i graviditeten gjør hårfarging vansklig,men jeg trodde selfølgelig ikke at det skulle utgjøre noen forskjell.Skulle lysne håret mitt i dag, gjorde som jeg har pleid å gjøre. Håret ble ikke så mye lysere men bare rødere i fargen......så nu ser jeg ut som miss gulerot på håret:(

Har prøvd å fikse på det, men det blir ikke noe bra. Ser ut til at jeg må være gulerotfarge på julebildene i år...snufs.

Jeg gjorde dette selv hjemme, så jeg kan tenke meg at fiaskoen kunde vært undgått om jeg hadde dratt til frisør.

Godt råd: Ikke prøv på hårfarging hjemme, ta dere råd til frisør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg! Ikke noe gøy. Kan du ikke få noen til å gå ut og kjøpe en litt mørk farge til deg, så slipper du å være helt gulrot?

Selv farget jeg håret da jeg var ca 4,5 mnd på vei. Tenkte ikke over at det gjorde noe. Det gikk fint da. Farget håret i en farge lik den egentlige fargen min (hadde ettervekst), siden jeg er så lei av å farge etterveksten hele tiden..

Skrevet

takk for medfølelse:) Joda, jeg får prøve å ordne håret med en annen farge. Litt urolig for at det skal bli slitt, men jeg får bare bruke godt med hårkur.

Får ta på meg lua i morgen før jeg har ordnet håret..he he.

Skrevet

Uff stakkars deg da.. Men gå til frisøren du så ordener de det.

Så slipper du å gå til innkjøp av mørk farge hvis du egentlig vil være lys.

Lykke til da :)

Skrevet

anbefaler deg å gå til frisør og få rettet opp "skaden". hvis fargen har blitt ganske "gulrot" vil d dessverre ofre skinne gjennom selv om du tar en mørk farge, så da kan du ende opp med å få svart hår. :-( Dette trenger nødvendigvis ikke ha noe med at du r gravid å gjøre, hjemmefarger for å lysne håret kan være riktig skumle. :-) lykke til iallefall.

Skrevet

Hei. hos frisøren har de en sjampo som inneholder lilla/blå pigmenter og de fungerer kjempe bra. :) Så du får eliminert det gule. koster ikke så mye heller. I allefall billigere enn å rette opp alt igjen og skader ikke håret. Men hør med frisøren der du kjøper den hvordan du skal bruke den,for noen ganger skal den virke i håret i noen minutter. :) Og noen ganger får du det samme i balsam/ kur også. :) Men hør med de om de tror produktene deres klarer å ta det bort,ellers er det bare bortkastet penger nå før jul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...