Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har nå gått å hanglet litt i en ukes tid. Men nå i helgen har jeg blitt verre Er veldig tett i brystet og nesen, har plagsom hoste, klarer ikke å få opp slim, også nyser jeg veldig. Jeg har ikke feber, men føler meg veldig slapp og syk. Jeg er i uke 25+3, og jeg tenker jo mye på babyen og hvordan den har det når jeg syk. Er det farlig å hva burde jeg passe på ?? Jeg jobber i barnehage og lurer litt på hva jeg skal gjøre i morgen.. De er veldig avhengig av meg på jobben og jeg liker ikke å være borte fra jobb, men hva synes dere jeg skal gjøre ?? Jeg har jo hørt at mann skal ta det med ro, aller mest for ungens skyld.. Takker for svar..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Mtp på den inni magen din trenger du ikke bekymre deg! Det fikk i allefall jeg opplyst da jeg var hos legevaketa i går. Fordi det ikke er noe antibiotika jeg kan ta som hjelper kommer jeg til å være syk i to uker til kanskje. Da spurte jeg om ikke det var farlig for den i magen, men det var det visst ikke! Men du bør gå til lege om du ikke blir frisk da, kan jo hende du trenger antibiotika?! Det beste er jo sikkert å å bli frisk. Skal du være syk og jobbe samtidig sliter du deg ut, og det er ikke noe særlig for den lille vil jeg tro....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Ja, er redd for det at jeg kommer til å slite meg ut på jobb, jeg var jo på jobb i forrige uke, og var fryktelig sliten når jeg kom hjem. Og det vet jeg ungen reagerer på... Skal kontakte legen om jeg ikke blir bedre, trur jeg blir hjemme i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå