Gå til innhold

vognpose..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og vurderer vognposer på tilbud. Skal jeg velge en lammeskinnspose, eller en vinterfiberpose? Har termin på våren slik at vi sikkert ikke bruker den så lenge. kommer sikkert til å kjøpe voksi eller odenwalder på sikt, men klarer ikke bestemme meg for en av disse nå. noen som kan gi meg et godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med voksiposen kan du kjøpe en tynnere sommerdyne å ha inni på sommerhalvåret..

Jeg har termin 24.mars, og har kjøpt voksipose. Skal sies at jeg bor nordpå da men..Blir gjerne litt lang vintersesong!

Tenker som så at det kommer en ny vinter, og den er såpass stor at kan fint brukes videre.

Skrevet

Noen sier at voksiposen er for stor i begynnelsen og at det er bedre å kjøpe en mindre dunpose eller noe.... det har jeg tenkt å gjøre.

Skrevet

Skinnpose her på vinteren er flott!! Og så nå i en brosjyre fra et eller annet babyhus (?) i oslo at de posene så ganske store ut.. Ellers så er en skikkelig sovepose kjempebra! De kan man brette godt i bunnen så det ikke blir kuldehop der!

Det er jo smak og behag som teller, men jeg må bare si at jeg jobber i barnehage og FORDRAR ikke voksipose!!! De mest aktive finner smutthull til bena uansett!! Arrgh.. Men det er meg!! Vi kjøpte Vanvikposen til vår, og den er jeg utrolig fornøyd med! Det er egentlig en voksipose i prinsipp, men uten reimer og "fortøyninger", den er hel, med glidelåser på sidene..

Men den varmeste og beste posen vi har er en vanlig sovepose til barn opp til fem år, den går ned til minus 18 og er utrolig deilig!! Den var også billigere enn vanvikposen (kostet 1100... og vanvik 1900.. )

Så på hardvinteren og på skitur med pulk og slikt bruker vi soveposen. Er ikke hull i ryggen til selene, men vi bruker løse seler og smyger dem inn mellom glidelås og borrelås..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...