*Lissi* Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Egentlig burde jeg ikke bry meg, men kjenner jeg blir skikkelig provosert. Han har barna våre (2 stykker) en helg i mnd. Vært mye styr om bidrag. Påstår han har gått fra 600 000 til 148 000 i inntekt. Holdt på å slippe å betale bidrag nå. (har jo ikke råd stakkar) Likevel skal han nå ha barn nummer fire.... Koster jo ikke å ha barn. Yngste jenta vi har sammen, har han ikke snakket med på en mnd. Blir så lei meg på hennes vegne. Hjelper ikke mase, for han gir f.. Skulle ønske han ville stille mer opp, men det virker som han vil "glemme" alt fra sitt "gammle liv":-(
miriol Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Forstår godt at du er provosert,men som du selv sier så må du ikke bry deg...Forstår ikke hvorfor noen vil ha barn med "sånne fedre" når de ser hvordan de behandler de barna de har fra før... Viss han bare gir F så kommer ungene dine også til å forstå dette etter hvert.Så det jeg råder deg til å gjøre er å fokusere på at du skal vere en god mor for barna dine,å prøve å ikke bekymre deg over han og hans problemer,det blir blir du bare sliten å lei av(snakker av erfaring) Men lykke til!!!
~~DoraDora~~ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg blir litt provosert når du sier at han ikke burde fått dette barnet han og samboeren/kona venter, fordi han ikke har råd til å betale mer i bidrag for de barna han har fra før.... Slik gikk eksen til mannen min rundt og beklaget seg også, da vi ventet førstemann, andremann og tredje.... Mannen min hadde nesten 300 000 kr i bidragsgjeld da han traff meg, så han var erklært bidragsudyktig. Dermed fikk ikke eksen ett rødt øre fra ham, men det fikk hun derimot av staten.... (som ble bidragsgjeld til ham da...) Hun mente at han burde ta seg av den ungen han hadde i stedet for å få flere å fø på... Det hun ikke hadde hjernekapasitet til å tenke på, var at han faktisk hadde en mor til disse ungene, som hadde råd til fø på barna sine selv. I tillegg har denne kona hans (meg) betalt hele bidragsgjelden hans, slik at hun i dag får det bidraget hun skal ha. Slik saken egentlig er, så har jeg til og med betalt for stebarnet mitt i alle år også (all bidragsgjelden fra årene før meg, som JEG har betalt) ...i tillegg til å fø på mine egne tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå