nick_342104 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg fikk akkurat en melding fra ei venninne om at hun og samboeren skal gifte seg til sommeren og at vi ville få innbydelse. Det jeg lurer på er hvor mye vi bør legge i gaven. Hun er fadder på vår minste sønn og vi på hennes nest yngste. Men det var gjennom hennes eksmann at vi ble venner da han er god venn av sambo. Jeg føler ikke at vi er nære venner nå men siden vi skal i bryllupet så kan vi vel ikke legge dette til grunn. Har ikke spurt enda da hva de ønsker seg siden det ennå er lenge til deres store dag.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 de vil nok komme med ønskelister rundt om kring hos forskjellig foretninger. Det er jo lurt å kjøpe noe de ønsker seg. Om du ikke er klar over det så går man jo da til den butikken å ber om å få se respektive pars ønskeliste så krysser butikken av det som er kjøpt og dermed er det ingen fare får at det blir dobbelt:) Jeg lager mine ønskelister nå å jeg har sagt til folk at de gjerne kan gi gavekort på butikkene fordi jeg vet at verdien på diverse kan bevege seg mellom 100 kr og 5000 kr... men jeg ga venninna min og karen en gave til 1000 kr når de giftet seg i sommer:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå