Fullrulle86 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 er veldig søtt men uvanlig navn. jeg kjenner en jente som heter det å hun er veeeldig skjønn:o)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg må helt ærlig si at jeg ikke liker det navnet, men det har nok noe med at en av de menneskene jeg liker minst i verden heter det ;-) Det er jo ikke et veldig vanlig navn men samtidig ikke så veldig uvanlig at det blir rart, så hvis du liker det synes jeg at du skal go for it :-D
Lillhanne Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en kompis som heter Iben. Gutt altså. Jeg liker navnet kjempegodt, men har alltid forbundet det med gutt. Veldig vandlig navn i statene. Lykke til med valget
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg likte det ikke helt når jeg hørte det første gang.. Men nå når jeg har fått tygget litt på det så får jeg det jammen ikke ut av hodet igjen:-)) Nå syns jeg at det er så nydelig:-))
eh80 Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 det er det fineste jantenavnet eg vet om,,,nettop fordi jenta i min mage heter det!! =) Go for it.... hilsen ei med lille iben i magen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå