☆Anonymia☆ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 hva skjer hos dere ikveld ?? selv venter jeg på at gubben skal komme hjem med kebabpizza =) junk food ikveld,dagen derpå så MÅ man ha junk..=) NAMMIS =)=)==)
Under den hvite bro Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 god kveld til deg...her skjer det ikke så mye...skal nok legge litt kort for trengende i kveld...logge meg påmsn og prate litt skjit...hihi
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Svært lite. Fått mini i seng, så nå skal jeg steike meg biff:) Lyst å legge kort for meg sjaman?
☆Anonymia☆ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 ja sjaman,om du trenger en prøvedukke er jeg her jeg =)
LadyLuck & Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Her blir det pasta. Har vært flink i dag og tatt huset til jul (-gulv og bad), og det selv om jeg er dårlig, og i den anledning kom sambo hjem fra jobb ed blomster (røde roser) og nam til meg =)
☆Anonymia☆ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 så herlig =) det fortjente du =)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Bihulebetennelse her, blir rolig m pc på fanget. Håper gubben legger den aktive 5 åringen snart! Babyen sover søtt i vugga - så lenge det varer. Har lyst på noe godt, men vet ikke hva - ingenting smaker nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå