mine små alver... Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 halsbrann i uke 23......... det er tidlig nok spør du meg. Flere som sliter med det så tidlig? spiser kalktabletter nå for vi har ikke banan:(
Ane med lillegutt Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har vært plaget med halsbrann fra uke 20 ca. Ikke noe særlig... Virker som det bare har tenkt til å bli verre også, så jeg vet ikke helt... Det er vel bare å holde ut
Nivea30 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 ja, uff..kjenner til det. Har hatt halsbrann et par uker allerede, og jeg er bare i uke 20:/ Noen dager er verre enn andre, enkelte ganger har jeg ligget våken om natten fordi det brenner sånn. Har nå endelig gått til innkjøp av Gaviscon (tror jeg det het...), men de var jo ekstremt kvalmende! Jaja, noe skal det alltid være. Hehe:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Kjempe grusmt med halsbrann, jeg har hatt det siden uke 11... men har fått noen gode tabletter, så det hjelper veldig...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har vært plaget med dette hele tiden, fra jeg testet positivt.... Nå har jeg fått medisiner av legen min så har hatt noen dager uten nå, deilig!!!!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Kjøp natron, vennen :-). En t-skje i et halvt glass vann- en kjemperap senere, så blir det nok myyyye bedre :-). Har jeg ikke nevnt dette for deg tidligere? Hadde jo dette sååå mye sist!
♥marita&jentene♥ Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 heisann var sterkt plaga med halsbrann sist jeg var gravid..jeg fikk ett råd som funka utrolig bra.. Lovehearts...jeg trodde ikke på det,men prøvde som siste utvei før lege..og de hjalp meg kjempe mye...har begynt å få halsbrann igjen denne gangen også,nå er jeg 24 uker på vei,og jeg har gått til innkjøp av lovehearts igjen,de hjelper denne gangen også
mine små alver... Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 hæ? Lovehearts? jøss,Det er jo en "medisin"jeg kan leve med. Det må jeg jammen prøve.......Allt det andre smaker jo liksom ikke like godt. Men setter kjempestor pris på mange fine forslag og tilbakemeldinger,er jo ikke bare litt vi skal gjennom i et svangerskap heller:)
kat75 Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Anbefaler også Love Hearts, de hjalp da jeg slet med halsbrann og sure oppstøt i forrige sv.sk. Har sluppet unna så lang denne gangen, men har Love Hearts på lager i tilfelle Et glass melk kan også hjelpe.
HeidiMamma Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har kjøpt Link på apoteket, de hjelper. Smaker peppermynte, men er ikke spesielt godt allikevel. Men jeg tar de når det blir for ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå