Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Gamle damer er skrekkelig sta, spesielt gamle jomfruer! Og de skal man ikke plukke på nesa Nytter ikke å komme med nye forslag der... Sikkert det de mener Ellers må jeg jo legge til at jeg har aldri hørt det uttrykket...sikker på at du ikke har misforstått?? Haha
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 gamle vaner er vonde og vende..er det ikke det da??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Ja jeg tror nok den siste er riktig her.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 selv om den første passet like bra:-) hehe
Chezka Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 hehe....var et morsomt "ordtak", selv om jeg ser at du har fått korrigert det til det riktige "gamle vaner osv..." i andre innlegg her Bortsett fra det så må jeg si at jeg opplever at UNGE damer er vondere å vende enn eldre. Unge damer er gjerne mer bastante i sine meninger og oppretden enn eldre damer!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Hehe, du hadde skjønt den hvis du, som meg, har jobbet på en tung ortopedisk avdeling. Herregud så tunge gamle damer kan være!!!! *ler* Var i hvertfall der jeg lærte uttrykket!
Chezka Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 HAHA! Ja det tror jeg så gjerne Har aldri jobbet på ortopedisk, men medisinske og kirurgiske avdelinger - og gamle damer kan jaggu være vonde å vende der med ) Men heller gamle damer, enn gamle menn - som gjerne "hjelper til" med å ta tak i både romper og pupper når man skal vende på dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå