Gå til innhold

gamle damer er vonde å vende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle damer er skrekkelig sta, spesielt gamle jomfruer! Og de skal man ikke plukke på nesa :) Nytter ikke å komme med nye forslag der... Sikkert det de mener :)

Ellers må jeg jo legge til at jeg har aldri hørt det uttrykket...sikker på at du ikke har misforstått?? Haha

Skrevet

gamle vaner er vonde og vende..er det ikke det da??

Skrevet

Ja jeg tror nok den siste er riktig her.

Skrevet

selv om den første passet like bra:-) hehe

Skrevet

hehe....var et morsomt "ordtak", selv om jeg ser at du har fått korrigert det til det riktige "gamle vaner osv..." i andre innlegg her :)

Bortsett fra det så må jeg si at jeg opplever at UNGE damer er vondere å vende enn eldre. Unge damer er gjerne mer bastante i sine meninger og oppretden enn eldre damer!

Skrevet

Hehe, du hadde skjønt den hvis du, som meg, har jobbet på en tung ortopedisk avdeling. Herregud så tunge gamle damer kan være!!!! *ler* Var i hvertfall der jeg lærte uttrykket!

Skrevet

HAHA! Ja det tror jeg så gjerne :) Har aldri jobbet på ortopedisk, men medisinske og kirurgiske avdelinger - og gamle damer kan jaggu være vonde å vende der med :))

Men heller gamle damer, enn gamle menn - som gjerne "hjelper til" med å ta tak i både romper og pupper når man skal vende på dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...