mamma mai Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hadde en ekkel opplevelse i dag da lillegutt på 3,5 mnd. fikk rød flekkete utslett over hele kroppen. Jeg ringte legevakten og de sa jeg måtte komme med en gang, og passe på pusten hans, evt.ringe ambulanse om han fikk pusteproblemer på veien dit. Forferdelig ekkelt, jeg var livredd for at det skulle gå gale. Kom til med en gang, og etter legen hadde sett på han, sa han at det var allergisk reaksjon med elveblest utslett, trolig kommet fordi lillegutt fikk NAN mme i dag morges, fordi jeg drakk litt vin i går kveld. Ville være på sikre siden og ikke amme før et visst antal timer. Har gitt litt mme, ca. 20 ml før bare for å trene med flaske, da har det gått bra, men ikke i dag. Utrolig ekkelt dette! Noen som vet om det da kan være melke allergi? Eller er det noe annet i Nan som babyer kan reagere på? UFF, og huff, ikke no mer mme her i gården før alt er utredet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 har du ikke pakka nanen kom i? hva står et på innholdtsforteinelsen?
mamma mai Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Jo, jeg har pakken. Det eneste jeg kan tenke der er lactose?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Har hørt om flere som har hatt det problemet med nan. Prøv småfolk eller den andre som jeg ikke husker navnet på nå istedenfor. Eller så har de en på apoteket som skal være veldig bra.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 kansje dette er intresangt? http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=334238
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Tja, man kan jo være allergisk mot alt mulig rart. NAN er jo tilsatt en del vitaminer og mineraler, det kan være noe av det han reagerer på, eller det kan være melkeproteinene/laktosen. Melkeallergi hadde du vel merket før med tanke på urolig barn osv tenker jeg...men sikkert lurt å få time hos barnelege for sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå