Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Noen som vet hvordan man vaksiner man må ha?? Om en baby kan ta disse?? eller hvor jeg kan finne ut om sånne ting??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Det går ikke ta med babyer til Thailand. Der fins det ikke babyer.
#Ariadne# Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 var i thailand da datteren vår var 7 mnd. er ingen andre vaksiner enn dem på vaksineprogrammet de kan ta. må være eldre for å ta hepatitt. tror det er over ett år
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Anonym: hva mener du med at det ikke fins babyer i Thailand???? Det fins jo babyer der som i alle andre land! HI: hvis jeg var deg ville jeg forhørt meg på helsestasjonen. De vil vite hva som er riktig i forbindelse med reising og vaksinering, av både voksne og evt små barn.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Selvfølgelig går det helt fint. Ikke stor fare for sykdommer der, som feks malaria. Folk er veldig hyggelige og elsker småbarn der. Jeg ville tvert dratt dit igjen. Det eneste minuset er en temmelig lang flytur. Og til den som sa man måtte vente med Hepatitt til man var 1 år tar feil, den ene typen kan du vaksinerers med fra fødselen av, men du kan først få den andre når babyen er 1 år. Det er vanligst å få A og B kombinert, så derfor tror mange at man må vente... Babyer kan også vaksineres mot tuberkulose fra fødselen av. Min er vaksinert mot tuberkulose og hepatitt A i tillegg til de vanlige vaksinene man får med 3 og 5 mnd etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå