Gå til innhold

Kopper med påskriften "Verdens beste bestefar"


augustbaby!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har store planer om å fortelle den gode nyheten på juleaften. Tenkte da å gå kopper med påskriften "Verdens beste bestefar" osv. Har vært i maaaange butikker i dag, men fant kun en skikkelig stygg og harry utgave på Nille. Noen som har tips til hvor jeg kan finne slike kopper som er for seg gjorte fine? Takk for hjelpa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du går inn på www.fotoknudsen.no kan du lage egen kopp med denne skriften på. Da kan du evt også legge på bilde - e.g. ultralydbilde??? :o)

 

Lykke til!

 

PS - NOEN ANDRE GODE TIPS FOR HVORDAN MAN KAN FORTELLE DET TIL FAMILIEN? En vits, en gåte e.l.?? Vi venter nr 2 og er litt tom for ideer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja vet hvilke kopper du mener...på nille.

 

Jeg fant noen snåle på nettet, men til 155kr for en kopp...litt drøyt spør du meg...jeg kan klare å lage nesten like selv...for disse var enkelt håndmalte.

Jeg har endt opp med å kjøpe noen hvite billige krus på ikea...skal male og skrive på dem selv.

 

Jeg fant noen flotte krus på en panduro hobbybutikk til 75kr der det stod bestefar og bestemor i, med en hyggelig tekst inne i koppen.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Christiania Glassmagasin for litt over 3 år siden. Der hadde de helt enkle Figgjo (trooor det skrives slik) kopper med enkel blå skrift på! Fin størrelse for kaffi, og med genial bunn med riller slik at vannet renner av i oppvaskemaskinen!

De ble veldig glad for de koppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...