Thunderstruck Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kommer meg ikke på ikea desverre:-( noen andre dagligvarebutikker som er og anbefale?
Gjest mphs Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg skulle skrive Ikea men det hjelper jo ikke deg da:o)
#Ariadne# Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 ops.. skulle også annbefale ikea sin.. tror det var vg som hadde en test i fjord.. kanskje det går ann å finne den?
Gjest irismor Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 IKKE Tine sin og IKKE coop obs sin. Ellers så anbefaler jeg deg å kjøpe deig hos din lokale baker.
Mersa og gutta <3 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Rema sin er bra....Men jeg liker IKEA sin best da.
lifa og Eline Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Vi hadde Rema sin i år god smak men opplevde faktisk at kakene este veldig mye under baking. Min venninde kjøper altid på Ikea i år var hun veldig misfornøyd ettersom hun måtte bruke veldig mye mel i den for kjevle ut kakene. Så det er avnskelig å si hvem sin som er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå