Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Gutten min på 9 mnd har hatt feber siden i går i 3 tida. Temperaturen ligger helst mellom 39-40. Har gitt han stikkpiller, da går temperaturen ned. Men på pakken står d 3 stk i døgnet. Når jeg nå målte hadde han 39,8. Når bør jeg kontakte lege? Ikke veldig suttrete.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 jeg ringte legevakten da min var 9 mnd, han hadde feber på nesten 40 i to dager. De sa jeg kunne gi paracet og hvis feberen gikk ned kunne jeg se det an. Fortsatt feber etter et par dager til= ring lege. Generelt er almenntilstanden viktigere enn feber. Er den bra er det ikke så veldig fare med dem sånn sett. Generelt sett vil legekontoret ta inn en såpass liten en med feber. Jeg ville ringt tirsdag hvis han fortsatt har feber da, og så ville jeg fulgt godt med ham på natta. Pass også på at han får i seg væske.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Har du prøvd å kle av han og ta på lettere plagg, mindre klær? Det er like viktig som febernedsettende ved feber. Hadde det vært mitt barn, ville jeg sett det an en dag til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå