Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Sendte julekort: rundt femten. Mottatte: ett, med nøttemakroner til og med, fra en jeg ikke hadde sendt til enda. Konklusjon: verden er med få unntak rungende likegyldig til min eksistens.
blond Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 De du har sendt har ikke kommet fram enda, akkurat som julekortene andre har sendt til deg. De kommer nok, iallfall når de får påminnelsen fra deg!!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 I fjor fikk jeg ikke sendt noe særlig, noen få gikk i romjula, de andre ble skrevet men gjenfunnet usendte i år. Dessverre var de datert. Men vanligvis sitter jeg som nå og lurer på hvorfor bare jeg er glad i meg, og så drøsser de inn to dager før jul, ja...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 her er det mer kontrol i rengskapet. julekort sent 0 juekort motat 1 (men vet ikke hvem som har sent det til meg, teite teit mennekse som tror hun er den enste jeg kjenner med det fornavnet. byr meg i mot og ringe alle 4 jeg kjenner med det navnet og spørre. spesielt siden jeg ikke har snakket med noen av dem mer en 1 gang i år)
prekæs Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Har sendt en haug,og får jeg ingen igjen er det muligens fordi motagerene ikke kan matche det vakre barnet som er avbildet på mitt julekort. Trøster meg med det;)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Mottat 5 Sendt: 0 Men jeg har 40 stk liggende i gangen ferdig adressert og franket, som blir sendt i morra.
DUPPEN Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 første jeg tenkte på da jeg leste overskriften din sug lut: nei nå har h*n tatt en IQ test
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 I så fall ville resultatet antakelig ikke vært som du forestilte deg.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har sendt til deg jeg, vet du, siden jeg er så snill. Og så har jeg sendt rundt tjue FRA deg. Også av ren godhet.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har sendt 20 idag, skal sende 10 til i morgen eller noe, må samle sammen noen flere adresser først. Mottatt: 0
Galactica Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 Har et par til overs, så jeg skal med glede sende deg et.
danieI Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 det var jævlig gemt av deg, du snille gamle skinn
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Håper jeg har huska alle som DU ville huske på, jeg har i hvert fall gjort mitt beste og vært så julegod at jeg bør få oralsex av nissen mens englene synger.
danieI Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 hehe!! jævlig bra *syke syke nissebilder i hodet*
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #16 Skrevet 16. desember 2007 Ikke for ingenting at Intimnissemor er mitt andre jeg, hehe. Hvorfor er forresten nisser så usexy?
danieI Skrevet 16. desember 2007 #17 Skrevet 16. desember 2007 høhø, jeg har gitt opp å følge med i alle julenicka her nisser er aldri sexy, nissemødre derimot!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #18 Skrevet 16. desember 2007 Jeg hater julekort. Det sender jeg ikke. Mottar ja, men de leser jeg ikke hvis det er lange brev... Bare stygge bilder av stygge folk jeg ikke vil se...
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #19 Skrevet 16. desember 2007 Du skulle fått julekort av meg. De er ikke til å lese, men til å se på. Og helt fri for folk. Noen av dem er såpass at det egentlig om man er veldig streng ikke går an å skrive heller, pga konstruksjonen. Men de er veldig pene, og jeg er helt sikker på at du ville likt mine veldig pene julekort, så æddæbædda.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #20 Skrevet 16. desember 2007 Heh... Jeg liker ikke å motta flust av julekort, jeg synes nesten alle er like stygge.... Jeg er meget skeptisk til at dine er spesielt finere enn de jeg allerede har mottatt. Antar det er noe ala gratiskortene fra kreft foreningen eller noe, som du bare slenger ned navnene dere på... "God jul og godt nyttår" Julehilsen fra Sigrid, Erlend, Vilde og Tobias"... Så føler du at du på ny har sendt ut orginale og vakre julekort... Står over kortet tror jeg, tiltross for din sikkerhet om at de faller i smak....
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #21 Skrevet 16. desember 2007 Blæ på deg og mus i julegløggen, korta mine er sjølgjort fra bånn - har til og med laga papiret til noen av dem. Men greit det, om det er sånn det skal være så skal dama mi få alle.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #22 Skrevet 16. desember 2007 Jammen så fint at jeg ikke drikker julegløgg!! Jeg liker kanskje ikke papir som er hjemmelagd......... Og jeg er nok sikker på at damen din vil sette litt større pris på dem enn meg (om til en veldig LITEN grad) større pris....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå