Vero85 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tok test i går, tidlig på morningen, det vistes en tydelig strek, men den var svak! Husker ikke merke på denne, men den var kjøpt på apoteket. Ny CB test i dagtidlig, noe seinere på morningen men den var neg:( Føler stadig behov for mat, hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Små kvalm når jeg våkner også, spiser litt, så går det over igjen.. Har ikke hatt mensen siden 27.oktober, MEN tok test hos legen den 9.nov og den var neg da. Skjønner ikke hva som skjer jeg.. Noen som har en formening om dette??
v.l.n Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 oi da det skulle da ha slått ut på den tiden ? hm men noen slår jo ut sent da ,hvis man produserer lite hcg i starten.. hm har du vært prøver lenge ? sykluser kan endre seg etter pille slutt og andre hormonelle påvirkninger... har du regelmessige sykluser ? ta en ny tur til legen å prat med h*n ønsker deg lykke til
Vero85 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Har regelmessig 28dager sykluser i 5år... Ikke brukt noe prevangsjon på 5år heller... Vi har heller ikke prøvd på å bli gravid.. Skjer det, så skjer det;)
v.l.n Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 da tror jeg nesten jeg hadde gått til legen å bedt de ta en ny sjekk med for eks blodprøve... ei jeg kjenner slo ikke ut positivt på test før ho var 3 mnd på vei og ho blødde i tilegg... men gravid var ho alikevel. det er så utrolig frustrerende når kroppen ikke oppfører seg som den skal. ønsker deg masse lykke til
Vero85 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Ja, jeg må ringe i morgen, blir gal av å ikke være sikker.. Liker å ha kontroll på kroppen min=) hehe...
Vårinn Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tror egentlig du er gravid jeg:-) Den første testen var sikkert postiv pga den var mye mer sensitiv enn cb testen. Vent noen dager, så kanksje cb testen er positiv den også. Det er stod forskjell i når tester kan slå ut ettersom hvor følsomme de er.
Vero85 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2007 Ja, jeg håper på det da;) hehe... De fleste jeg snakker med sier det skal mere til før denne CB testen slår ut.. Så får håpe det er tilfelle... Har trodd TR skal komme i flere dager, men neida, det har den ikke... Det bobler som i en brusflakse i magen, løs/hard avf om hverandre, luft i magen.. Og istede for TR kommer det utflod, så jeg får bare vente LITT til å se da:) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå