Gå til innhold

Hva tror dere om boligprisene fremover da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stiger de eller synker de?

Jeg håååper på stooor stigning=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de holder seg på dagens nivå, evt går litt ned. Jeg tror ikke man kan forvente at boliger blir solgt for vesentlig mer enn prisantydning. Selvsagt kommer det an på hvor man selger og hva man har å tilby.

Skrevet

Ok, spør på en annen måte - hvordan er prisene om 5 år i forhold til nå? de påstår jo 5 % stigning til neste år... kan godt stige 25% på 5 år altså=)

Skrevet

de har synket ganske så mye i danmark. jeg tror at det blir litt nedgang her for så og stablisere seg

Skrevet

Håper virkelig de stiger jeg!!!!

Vi er i gang med husbygging, og skal selge til våren!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Håper de stIIIGGGGER!!:-)

Vil tjene masse på huset vårt:-)

Skrevet

På 5 års sikt tror jeg prisene kan synke litt, men ikke mye.

Skrevet

Hm... mener du altså at prisene ikke vil være NOE høyere om 5 år enn nå? det er kjip spådom altså... hehe... prisene har sunket her jeg bor allerede (vi kjøpte på topp i mai)... men jeg har jo lyst å tjene litt på den da... jaja... men den ligger jo sentralt til i bergen og de holder på å bygge ut mye her så får håpe det blir litt vekst ihvertfall... pluss at fellesgjelden er på vei bort og husleien da synker mye...

Skrevet

På romerike har de gått ned 1 % siden i høst.

Tror det jevner seg ut etterhvert nå.

Renta blir jo bare høyere og høyere også.

Skrevet

Boligmarkedet i Norge er kunstig høyt, og renten stiger jo sakte noe som kan være med på å stabilisere litt. Tror ikke man kan vente seg en kraftig nedgang, heller at det stagnerer litt. Men å tro på en tilsvarende økning som det har vært de siste årene er å drømme tror jeg, i alle fall utenfor veeeeeldig ettertraktede og sentrale strøk:)

Jeg må innrømme at jeg håper det blir en fin liten nedgang jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...