mayaya Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har rotet vekk en julegave :-s Åneiåneiånei :-(
Katja Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg tror den ligger i skuffen i gangen, har du sett der? Hehe, jeg er ikke synsk altså, men hvis du sier om den er stor eller liten, skal jeg foreslå alle steder der jeg kunne funnet på å lagt fra meg en gave
mayaya Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Den er ike så liten, myk, ligger sammen med flere av samme sort.... Og ikke i gangen
Katja Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Sammen med mange av samme sort? Har du rotet vekk mange gaver altså? Hehe Er den ikke innpakket? Hvis ikke kan den ha havnet i den egen sokkeskuff, eller i skittentøyskurven, der dere pleier å ha votter, hansker o.l.? Eller kanskje den ligger igjen i bilen, vet du at du har hatt den med inn?
mayaya Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 De er innomhus, ja, og det er mange... hehehehehe jeg har faktisk sett i sokkeskuffa! Tenk det.. hihihi jeg trodde de var på soverommet, men finner dem ikke assa
Katja Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Jeg kan ikke se hvor de er, før du forteller meg hva det er?? Ikke nysgjerrig jeg, sjø Hvis de har ligget på soverommet, så har sikkert gubben tatt de med ned på vaskerommet sammen med skittentøyet som lå og slang på soveromsgulvet, hihi
mayaya Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2007 Har HAN tatt med skittentøyet??? Hahahaha, nei. Hmm.. Kan ikke si hva det er, siden mottakeren er her inne :-s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå