Gå til innhold

hjelp meg..... snufs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4 dager over termin og e møkk lei!! Er livredd for å måtte tilbringe julaften inne på føden... gråter masse pga dette.. Hva kan eg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Er virkelig ikke noe du kan gjøre med dette egentlig. Ungen kommer når den er klar.. Har du forresten prøvd modningsakupunktur? Er vel det eneste som kunne satt igang noe evt..

Skrevet

Takk for svar.. Har vert 3 ganger på akepuntur... gått med 2 cm åpning i en uke nå,,,,, slimproppen gikk forrige fredag..men ellers ingenting..

sukk....

Gjest venter_på_jenta_mi!
Skrevet

Skjønner fortvilelsen din godt jeg. Jeg er utolmodig og lei og har 6 uker igjen! he he.. Men er så veldig lite man får gjort i grunn,for di kommer som sagt ikke før di er klare selv. Men tror nok ganske så sikkert at nurket ditt er ute til jul siden du har åpning nå.. Gå til flere akupunktur timer til uken. Masse lykke til..

Skrevet

Spis noe skikkelig sterk mat, og gå en skikkelig god tur, hvor du tar godt i. Det fungerte for meg (ellers så var det bare mening jeg skulle føde da ;)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Hold ut!! Babyen kommer snart, skal du se, det virker som det er like før nå. Så bare spar krefter til fødselen, hvil deg og tenk at h*n kommer når h^n er klar for det - og når det skjer er det greit at mammaen ikke er utslitt etter å ha prøvd å sette i gang fødselen selv. Ønsker deg lykke til!

Skrevet

hei , spis pepperkaker, el pepperkakedeig:)det funker , jeg fikk veer her om dagen , men ble sendt hjem pga ikke regelmessige nok, men dagen før hadde jeg bakt og spist en haug med pepperkaker, så trolig det som satt det i gang. lykke til :)

Skrevet

Kjøp deg litt klyster, det kan sette fart på sakene!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...